سبد خرید 0
آموزش سوخت رسانی انژکتوری

سیستم سوخت رسانی انژکتوری و دیاگ

آموزش سوخت رسانی انژکتوری در آموزشگاه فنی و حرفه ای کارآزموده ، برگزار کننده دوره های صنعت خودرو در کشور

دوره آموزش سیستم سوخت رسانی انژکتوری و دیاگ ،که شامل معرفی دقیق قطعات بکار رفته در سیستم سوخت رسانی بنزینی ،شرح وظایف قطعات ،خرابی ها و نحوه رفع ایراد ،کار کردن با دستگاه دیاگ ،بررسی کدهای خطا و پارامترهای یونیت ها و…می باشد.

دوره آموزش دیاگ خودرو شامل دوره‌های مقدماتی و حرفه‌ای است . که با گذراندن آن کارآموزان توانایی تعمیر و تشخیص انواع عیوب سیستم‌های انژکتوری اتومبیل‌های پیشرفته را به دست می‌آورند.
در پایان دوره مراکز آموزش دیاگ خودرو مدرک معتبری زیر نظر فنی و حرفه‌ای به هنرجویان تقدیم نموده که با آن به‌راحتی وارد بازار کار می‌شوند.
اگر با موفقیت این دوره‌ها را سپری نمایید، بر اصول کارکرد موتور، شناخت انواع ایسیوها، شناسایی سنسورها و عملگرها و بسیاری موارد دیگر شناخت کافی و وافی به دست می‌آورید.
البته فرصت آشنایی با اجزاء تشکیل‌دهنده دستگاه‌های انژکتوری مانند سیستم‌های هوا رسانی، جرقه زن،  آموزش سوخت رسانی انژکتوری و همچنین نحوه احتراق داخلی موتور را نیز خواهید داشت.
آموزش دیاگ خودرو به دلیل اینکه تعمیرکاران را قادر می‌سازد، بدون پیاده کردن قطعات اتومبیل به عیب‌یابی خودروها بپردازند، بسیار مهم است.
درواقع بدون گذراندن دوره آموزش دیاگ خودرو تعمیرکاران بخش مهمی از توانایی‌های یک مکانیک حرفه‌ای را ندارند. از طرفی وجود انواع مختلف این دستگاه و نحوه کار متمایزشان نیز ضرورت حضور در مراکز آموزش دیاگ خودرو باهدف دریافت یک آموزش حرفه‌ای را می‌رساند.
امروزه دیاگ به یکی از مهم‌ترین ابزارهای شناسایی و تشخیص عیوب خودروهای کارکرده و دست‌دوم و حتی نو تبدیل‌شده است.
به همین دلیل کارشناسان خودرو نیز خود را ملزم به یادگیری کتاب آموزشی دیاگ خودرو در یک مرکز آموزشی معتبر می‌دانند.
 چراکه بدون این ابزار ارزیابی خودروها و تعیین قیمت نهایی آنها چندان دقیق و اصولی انجام نمی‌شود.  با این توصیفات می‌توان گفت، مزایای دوره آموزشی دیاگ خودرو فراگیر بودi است.  و طیف وسیعی از صاحبان مشاغل مربوط به خودروها را بهره‌مند می‌سازد.

این دوره برای تمامی افرادی که در این حوزه فعالیت دارند. و یا میخواهند آموزش سوخت رسانی انژکتوری یادبگیرند و یا کارشناسانی که بعنوان بازرس بدنه و فنی خودرو پیش از خرید فعالیت می کنند، ضروری می باشد. چرا که بدون شناخت دقیق از قطعات نمی توان نسبت به عیب یابی آنها اقدام نمود.

تمامی دوره های برگزار شده توسط آموزشگاه کارآزموده ،طبق دستوالعمل های سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد.

 

مارا در اینستاگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://carazmodeh.com/?p=30230