قیمت رایگان!

0 دیدگاه 2003 بازدید
کلاس تئوری و عملی
تعداد سرفصل ها: 13
تعداد جلسات دوره: 7
مبتدی تا پیشرفته
اعطای گواهینامه فنی و حرفه‌ای
تشکیل دوره آموزشی ویژه شاغلین
امکان خرید اقساطی ابزارهای معرفی شده
دارای مجوز از سازمان فنی و حرفه‌ای
آموزش توسط مربیان فنی و حرفه‌ای
تمرین عملی بر روی خودرو تحت نظر مربی

دوره آموزش دیاگ خودرو

دوره آموزش دیاگ خودرو شامل دوره‌های مقدماتی و حرفه‌ای است که با گذراندن آن کارآموزان توانایی تعمیر و تشخیص انواع عیوب سیستم‌های انژکتوری اتومبیل‌های پیشرفته را به دست می‌آورند.
در پایان دوره مراکز آموزش دیاگ خودرو مدرک معتبری زیر نظر فنی و حرفه‌ای به هنرجویان تقدیم نموده که با آن به‌راحتی وارد بازار کار می‌شوند.
اگر با موفقیت این دوره‌ها را سپری نمایید، بر اصول کارکرد موتور، شناخت انواع ایسیوها، شناسایی سنسورها و عملگرها و بسیاری موارد دیگر شناخت کافی و وافی به دست می‌آورید. 
البته فرصت آشنایی با اجزاء تشکیل‌دهنده دستگاه‌های انژکتوری مانند سیستم‌های هوا رسانی، جرقه زن، سوخت‌رسانی و همچنین نحوه احتراق داخلی موتور را نیز خواهید داشت.
آموزش دیاگ خودرو به دلیل اینکه تعمیرکاران را قادر می‌سازد، بدون پیاده کردن قطعات اتومبیل به عیب‌یابی خودروها بپردازند، بسیار مهم است.
 درواقع بدون گذراندن دوره آموزش دیاگ خودرو تعمیرکاران بخش مهمی از توانایی‌های یک مکانیک حرفه‌ای را ندارند. از طرفی وجود انواع مختلف این دستگاه و نحوه کار متمایزشان نیز ضرورت حضور در مراکز آموزش دیاگ خودرو باهدف دریافت یک آموزش حرفه‌ای را می‌رساند.
 

با شروع دوره آموزش دیاگ خودرو در آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای کارآزموده، در این زمینه حرفه ای شوید. فرقی نمیکند که به دنبال راه اندازی کسب و کار جدید برای خودتان هستید یا میخواهید مهارت های خودتان را ارتقا دهید. ما اینجا هستیم تا دانش و تجربه عملی در اختیار شما قرار دهیم تا در مسیر حرفه ای خود به تکامل برسید

آینده شغلی دوره دیدگان دیاگ خودرو:

به دلیل ارتباط تنگاتنگ آموزش دیاگ خودرو با برق و فنی خودرو بازار پررونقی برای دانش‌آموختگان این حرفه رصد می‌شود. به‌گونه‌ای که بسیاری از فعالان آن درآمدهای بالایی را دریافت داشته، به‌گونه‌ای که از سطح درآمدی خود رضایت کامل دارند. تمامی اتومبیل‌های سطح شهر حداقل سالی یک‌بار به چکاب فنی نیاز پیدا می‌کنند. از طرفی خودروهای کارکرده بدون بررسی و عیب‌یابی خریدوفروش نمی‌شوند. برای تمامی این موارد به یک کارشناس و یک فرد متخصص آشنا باکار دیاگ نیاز مبرم است.

آشنایی با دستگاه دیاگ خودرو:

در واقع دیاگ یک نوع دستگاه کد خوان کامپیوتری بوده که بااتصال به قطعات کامپیوتری خودروها به اسکن کدهای ارسالی می‌پردازد. این دستگاه با آنالیز کدها، امکان تشخیص عیوب مکانیکی ماشین را فراهم می‌سازد. به دلیل توانایی عالی دستگاه دیاگ در کشف تعداد کثیری از عیوب حضور در دوره آموزش دیاگ خودرو به‌منظور توانایی در کارشناسی و چکاب خودروها امری ضروری و حیاتی به نظر می‌رسد. درواقع دیاگ یک ابزار تخصصی است که به لطف پردازنده‌ها، ریزتراشه‌ها و حسگرهای موجود در اتومبیل‌ها با سرعت و دقت بالا نقاط مشکل موجود در موتور خودروها را یافته و به اطلاع تعمیرکاران می‌رساند.

آموزش 0 تا 100 دیاگ خودرو در آموزشگاه فنی حرفه ای کارآزموده

تا اینجای مطلب خود به بخش عظیمی از مزایای دوره آموزشی دیاگ خودرو برای شرکت‌کنندگان پی برده‌اید. این دوره‌ها از افراد مبتدی کارشناسان و تعمیرکارانی حرفه‌ای و متخصص می‌سازد که پنهان‌ترین و ناآشکارترین معایب خودروها را در زمان محدودی کشف و به اطلاع دارندگان می‌رسانند.

 بهره‌مندی از بهترین کتاب آموزشی دیاگ خودرو در کنار اساتیدی حرفه‌ای سبب شده تعداد فارغ‌التحصیلان این دوره‌ها بسیار بالا باشد.

مزایای حضور در دوره‌ دیاگ خودرو

  •  آموزش مبانی و اصول برقی در خودروهای انژکتوری
  •  شناخت و نحوه عملکرد قطعاتی مانند انواع رله دیود، ترانزیستور و مقاومت
  •  سیکل احتراق خودرو
  •  آموزش چگونگی رفع کوبش موتور
  •  نحوه تنظیم سیستم پیش جرقه
  •  آموزش اصولی نگهداری دستگاه کالیبراسیون مولتی متر
  •  شناخت انواع دیاگ و نوع کارایی هریک و چگونگی عیب‌یابی با این دستگاه‌ها
  • امکان تعمیر ماشین‌های خارجی و ایرانی به‌صورت کاملاً قانونی و معتبر

توانایی‌های کارآموزان پس از گذراندن آموزش دیاگ خودرو

کارآموزان به‌راستی پس از گذراندن دوره آموزش دیاگ خودرو به توانایی‌های خارق‌العاده‌ای در بستر شناسایی و ارزیابی خودروها دست می‌یابند. به همین دلیل ادعا می‌شود که این دوره‌ها با هیچ آموزش دیگری قابل قیاس نیستند. از کلکسیون این توانایی‌ها ما به گل‌چینی از آنها اکتفا می‌کنیم.

  •  آموزش مبانی و اصول برقی در خودروهای انژکتوری
  •  شناخت و نحوه عملکرد قطعاتی مانند انواع رله دیود، ترانزیستور و مقاومت
  •  سیکل احتراق خودرو
  •  آموزش چگونگی رفع کوبش موتور
  •  نحوه تنظیم سیستم پیش جرقه
  •  آموزش اصولی نگهداری دستگاه کالیبراسیون مولتی متر
  •  شناخت انواع دیاگ و نوع کارایی هریک و چگونگی عیب‌یابی با این دستگاه‌ها
  • امکان تعمیر ماشین‌های خارجی و ایرانی به‌صورت کاملاً قانونی و معتبر

شرایط حضور در دوره‌های مراکز آموزش دیاگ خودرو

به‌طورکلی برای شرکت در دوره آموزش دیاگ خودرو به دلیل شروع این دوره‌ها از مباحث پایه‌ای به‌پیش نیاز خاصی احتیاجی نخواهید داشت. بلکه با اندک‌ترین علوم مکانیکی، آشنایی نسبی با سیستم‌های درونی و داخلی خودرو و تعداد معدودی از ابزارها می‌توانید در این دوره حاضر شوید. بدین ترتیب تمامی علاقه‌مندان بدون شرایط خاصی می‌توانند در مراکز آموزشی حضور به عمل‌آورده و با گذراندن سرفصل‌های معرفی‌شده مدارک خود را دریافت نمایند. اگر نگران پایه تحصیلی خود نیز هستید، باید بگوییم داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم هستند، حتی بدون کارت پایان خدمت مجاز به شرکت در این دوره‌ها می‌باشند. به خاطر داشته باشید مدارک پایان دوره اعطاشده اعتبار بین‌المللی داشته و هنرجو قادر به استفاده از آن در دیگر کشورها نیز هست.

 

مزایای دوره آموزش دیاگ خودرو

آموزش در کارگاه های مجهز

ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای

پشتیبانی نامحدود

بهره مندی از اساتید با تجربه و متخصص

فایل های آموزشی

سرفصل های استاندارد

آموزش در کارگاه‌های مجهز

ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای

سرفصل‌های استاندارد

پشتیبانی نامحدود

بهره مندی از اساتید با تجربه و متخصص

فایل‌های آموزشی

ثبت نام کلاس آموزشی دیاگ خودرو

برای کسب اطلاعات بیشتر از زمان شروع کلاس ها  و مدارک لازم جهت ثبت نام کلاس آموزشی دیاگ خودرو می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و یا با مراجعه به صفحه فرم ثبت نام، مراحل نام نویسی خود را انجام دهید و آینده خود را بسازید!

درباره مدرس
میثم کرمی
میثم کرمی
مدرس

ایشان فارغ التحصیل رشته مکانیک خودرو مقطع کارشناسی از دانشکده فنی انقلاب اسلامی تهران می باشد.سوابق ایشان بعنوان کارشناس خسارت ایرانخودرو و مدرس آموزشگاه فنی و حرفه ای می باشد.

نمایش پروفایل

نظرات

متوسط امتیازات

0
بدون امتیاز 0 رای
رایگان!
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش دیاگ خودرو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *