سبد خرید 0
کارشناسی خودرو

آیا کارشناسی خودرو ضروری است؟

کارشناسی خودرو یعنی تمام موارد مربوط به بدنه و فنی خودرو پیش از خرید آن مورد بررسی قرار بگیرد. کارشناسی خودرو شامل بررسی بدنه، فنی، موتور و گیربکس، باتری، استارت خودرو، تجهیزات یدکی خودرو، ترمز خودرو، کارکرد واقعی خودرو و…می باشد. حال باید دید که آیا کارشناسی خودرو هزینه‌ی اضافی است؟

آپشن‌های روز خودرو، کیلومتر و سیستم های برقی خودرو، تست دیاگ و تست رانندگی می ‌باشد و لازم است توسط افراد متخصص یا مهندسین ارشد مکانیک که تجربه ی کاری بالایی دارند انجام شود. زیرا افرادی که شناخت کافی از خودرو و قطعات خودرو ندارند نمی توانند به درستی سالم بودن خودرو را تشخیص دهند و خودروی سالم و بدون عیب را از خودروی ایراد دار شناسایی کنند.

چرا کارشناسی خودرو ضروری است؟

مراجعه به یک کارشناس خودرو برای کارشناسی خودروی خود و تشخیص سالم بودن آن قبل از خرید آن خودرو یکی از مراحل خرید خودرو به حساب می آید.

کارشناسی خودرو  یک امر ضروری به حساب می آید و از هزینه های اضافه ی بعد از خرید جلو گیری می کند.

در واقع کارشناس خودرو به شما می گوید که کدام یک از قسمت های خودرو عیب دار است و بعد ها برای شما دردسر ساز می شود.

علاوه بر اینکه ممکن است قبل از پرداخت هزینه ی خودرو ی انتخاب شده توسط شما برای خرید آن هزینه کنید، ایرادات فنی و بدنه ماشین ممکن است در آینده ی نزدیکی خرج بسیار بالایی برای شما پیش بیاورد و خرج بالایی روی دستتان بگذارد.

کارشناسی خودرو توسط کارشناسان متخصص

کارشناسی خودروی کارآزموده به شما کمک می کند تا قبل از پرداخت هزینه از سلامت ظاهری و فنی خودرو اطمینان حاصل بفرمایید و با خاطری آسوده از خودروی خود استفاده نمایید.

گاهی ممکن است خودرو دارای ظاهری تمیز، نو و قابل قبولی باشد، ولی در حالی که سابقه ی تصادف، رنگ خودرو، چپ کردن ( یکی از مواردی است که بعد از خرید خودرو مشکلات بسیار زیاد و فاجعه باری اعم از جانی و مالی برای شما و خانواده ی شما به بار می آورد ) و یا حتی تعویض قطعات خودرو داشته باشد که بررسی همه ی موارد بالا می تواند در تعیین قیمت خودرو ی صفر یا کارکرده موثر باشد.

روش های پوشاندن عیب های خودرو با توسعه ی صنعت و مهندسی مکانیک توسعه پیدا کرده است

که تنها راه تشخیص عیب های خودرو مراجعه به یک کارشناس خودرو ی با تجربه است.

تاثیرات کارشناسی خودرو

کارشناسی خودرو انقدر پیشرفت داشته و موفقیت آمیز بوده است که حتی به خودرو های صفر هم نفوذ کرده است و این روز ها حتی خودرو های صفر را هم قبل خرید باید توسط یک کاشناس خودرو ی حرفه ای مورد بررسی قرار دهید.

در مورد خودرو های داخلی می توان گفت که امکان جا انداختن قطعه ایی از خودرو وجود دارد و در مورد خودرو های خارجی می توان گفت که احتمال صدمه دیدن برخی از قطعات خودرو در هنگام جا به جایی و وارد کشور کردن وجود دارد که از چشم خریدار پهنان است و تنها یک کارشناس خودرو قادر به تشخیص آن است .

یکی دیگر از مواردی که ما می گویم باید حتما کارشناسی خودرو انجام بگیرد ضررهای جانی است که ممکن است به خود راننده یا سرنشین های آن آسیب جدی و فاجعه باری برساند.

نتیجه گیری:

تیم کارشناسی کارآزموده تمام تلاش خود را می کند تا بتواند در زمینه های متنوعی در مورد خودرو به شما کمک کند تا بتوانید با خیال آسوده یک خودروی مناسب برای خود انتخاب کنید و با بهترین قیمت آنرا خریداری کنید . شما می توانید از طریق فرم درخواست کارشناسی خودرو در محل سفارش خود را ثبت کنید تا سریعا اعضای تیم با شما تماس یگیرند و در یکی از محل های انتخابی شما یا ما کارشناسی خودرو را بصورت دقیق انجام دهند. همچنین میتوانید با شماره گیری 28428460-021 با ما در ارتباط باشید. چنانچه علاقه مند به یادگیری کارشناسی خودرو هستید می توانید با شرکت در دوره آموزش کارشناسی خودرو تخصص مد نظر خود را فرا بگیرید.

«مشاوره با کارشناسان متخصص کارآزموده باعث میشود خریدی مطمئن را تجربه کنید»

مشاهده ویدئوهای بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://carazmodeh.com/?p=26025