سبد خرید 0

کارشناسی فنی خودرو در محل

استفاده از خدمات کارشناسی فنی خودرو در محل پیش از خرید تبدیل به یک ضرورت گردیده است. یک خودرو از قطعات و مکانیزم های زیادی تشکیل شده است که در صورت نداشتن تخصص برای خرید آن حتما نیاز به یک کارشناس فنی می باشد.

در کارشناسی های انجام شده توسط کارآزموده، ثابت شده که بسیاری از خودروها به هنگام خرید وفروش ایراد داشته اند. خودروهایی بوده اند که سابقه ی واژگونی داشته اند، شاسی آنها خوردگی داشته است و یا ایرادی در موتور و گیربکس داشته اند.

با توجه به افزایش قیمت خودروها و قطعات یدکی آنها، خرید یک خودرو بدون کارشناسی می تواند هزینه ی زیادی را بر دوش خریدار وارد آورد. توصیه ما اینست که هیچ خودرویی حتی صفرکیلومتر را بدون کارشناسی کردن خریداری نکنید و یا بیعانه پرداخت نکنید.

استفاده از خدمات کارشناسی خودرو می تواند ریسک یک معامله را به صفر برساند و حس خوب یک خرید مطمئن را به شما بدهد. جهت درخواست کارشناسی خودرو همواره می توانید به صفحه ی درخواست کارشناسی خودرو رجوع کنید و یا با شماره گیری 28428460-021 با ما در ارتباط باشید.

کارشناسی فنی خودرو در محل شامل :

  • بررسی دقیق بدنه، فنی، آپشن ها
  • بررسی کیلومتر و میزان کارکرد خودرو
  • ارائه گزارش رسمی و مکتوب از خودروی کارشناسی شده
  • قیمت گذاری دقیق بر روی خودروی کارشناسی شده
  • حضور در محل 30 دقیقه بعد از تماس
  • بازدید خودرو پیش از خرید

حتما پیش از در خواست کارشناسی، خودروی مورد نظر خود را بررسی کرده و عیوب بصری آن از قبیل خط و خش و سایر موارد را بازدید کنید در صورتی که خودرو از نظر ظاهری مورد پسند شما قرار گرفت، درخواست کارشناسی دهید.
کارشناس مجموعه ما در اسرع وقت در محل شما حاضر می شود و خودرو را از نظر بدنه و فنی و آپشن ها کارشناسی می کند.
کارشناس مجموعه ما توسط دیاگ بررسی برق و فنی خودرو را انجام می دهد و بدنه بوسیله جدید ترین دستگاه دیجیتال کارشناسی رنگ خودرو صورت می گیرد.

کارشناسی خودرو قبل از خرید خودرو دست دوم، قیمت واقعی خودرو را مشخص می کند.

عیب یابی خودرو و مشاوره تعمیر خودرو هنگام کارشناسی فنی خودرو در محل انجام می شود و به این ترتیب می دانید که پولتان صرف خرید چه ماشینی می شود.

اگر خودرو دست دوم خریداری شده مشکلاتی داشته باشد با پرداخت هزینه های تعمیر باید چند برابر هزینه کارشناسی را بدهید در نتیجه با گرفتن کارشناس می توانید با خیال آسوده خودروی دست دوم را به قیمت مناسب خریداری کنید.

کارشناسی خودرو چرا ضروری ست؟

شما ابتدا خودروی مورد نظر خود را از آگهی فروش خودرو پیدا می کنید و با فروشنده قرار ملاقات می گذارید. اغلب خریداران چیز زیادی از نکات فنی خودرو و راه های بررسی وضعیت سلامت ماشین نمی دانند و نیاز به داوری توسط یک فرد متخصص و مجرب (کارشناس خودرو ) می باشد.
به طور کلی این سرویس دو بخش مجزا را مورد بررسی قرار می دهد. در ابتدا بدنه ی خودرو از نظر رنگ شدگی و سابقه ی تصادف بررسی می شود.پس از بررسی بدنه خودرو،نوبت به کارشناسی فنی خودرو می رسد. این دو بخش مکمل یکدیگرند و اطمینان از سلامت این دوبخش پیش از خرید خودرو، ضروری است.

عیب یابی فنی خودرو

این سرویس برای بررسی سلامت فنی و موتوری خودرو به کار می رود هر گونه آسیب در موتور خودرو باید به درستی شناسایی شود زیرا در قیمت خرید خودرو تاثیر دارد.
مطمئن باشید با کارشناسی خودرو همه ایرادات فنی مشخص می شود و امکان پنهان کاری وجود ندارد.
تست دیاگ، سیستم برقی و آپشن ها و تست رانندگی و گیربکس و …. همگی در کارشناسی فنی خودرو در محل بررسی می شود.

بررسی بدنه خودرو

دستگاههای دیجیتال برای تشخیص رنگ خودرو کار را ساده کرده اند و هنگام کارشناسی خودرو به سادگی رنگ شدگی اتومبیل مشخص می شود.
اگر شدت تصادف به حدی باشد که بخشی از بدنه رنگ خورده باشد باید از قبل به مشتری اطلاع داده شود.
تشخیص رنگ خودرو و کارشناسی بدنه خودرو یک کار تخصصی است و توسط افراد عادی قابل تشخیص نمی باشد ولی دستگاههای دیجیتال پیشرفته به سادگی محل رنگ شدگی را نشان می دهند.
رنگ شدگی بدنه موجب کاهش قیمت اتومبیل می شود و یک موضوع مهم است که باید از قبل بررسی شود.
تشخیص رنگ خودرو با چشم آسان نیست.

تشخیص رنگ خودرو

ریختگی رنگ اتومبیل در حوادث قابل ترمیم است. نقاش حرفه ای اتومبیل می تواند رنگ خودرو را خیلی تمیز کار کند.

تنها افراد حرفه ای و متخصص می توانند رنگ شدگی را تشخیص دهند رنگی که بعدا زده میشود کارخانه ای نیست و توسط نقاش اجرا شده است.
این موضوع قیمت خودرو را کاهش می دهد. لذا فروشندگان تمایلی به ابراز این موضوع ندارند.
کارشناسی خودروی تضمینی ساده ترین راه برای تشخیص رنگ خودرو است که به صورت حرفه ای و با دستگاه دیجیتال انجام می شود.
کارشناسان مجموعه ما با استفاده از تجربه و تخصص و دستگاه دیجیتال خیلی سریع محل رنگ شده را پیدا می کنند.

کارشناس خودرو بعد از بررسی کامل بدنه اتومبیل و عیب یابی بخشهای موتوری، یک دید واقعی نسبت به وضعیت سلامت خودرو پیدا کرده و ارزش واقعی خودرو را به خریدار اعلام می کند.
مبنای قیمت گذاری با توجه به وضعیت سلامت خودرو و معاملات واقعی در بازار اطلاع رسانی می شود.
با استفاده از کارشناس سیار احتیاجی به حمل ماشین به محل خاصی نیست بلکه کارشناس مجرب ما به محل شما مراجعه می کند.

کارشناسی خودرو دست دوم به صورت تضمینی

تنها راه تعیین ارزش واقعی خودرو، کارشناسی توسط متخصص مجرب است.
هر چند بررسی سلامت خودرو در موقع خرید ماشین های دست دوم ضروری تر است ولی برای اطمینان بهتر است از کارشناسی خودرو برای خرید اتومبیل های صفر هم استفاده کنید.
متاسفانه فروشنده ها همیشه وضعیت واقعی خودرو را به خریداران اعلام نمی کنند و بدون تردید تنها با استفاده از چشم نمی توان متوجه همه ایرادات فنی و ظاهری خودرو شد.

کارشناسی فنی خودرو در محل شامل بررسی کامل این موارد است :

  • بازدید و بررسی کامل بدنه خودرو به طور کامل
  • پیدا کردن نقاط ضعف و قوت در اتومبیل
  • بررسی دقیق فنی و موتوری با جزئیات
  • تعیین ارزش واقعی و قیمت گذاری خودرو
  • ارائه گزارش نتیجه کارشناسی به صورت کتبی به متقاضی

آیا کارشناسی خودرو همان معاینه فنی است ؟

در معاینه فنی بررسی دقیق اتومبیل انجام شده و تست سلامت فنی اجرا می شود هدف از معاینه فنی بررسی نقاط ضعف خودرو و اجرا و تعمیر خودرو است.
“>عیب یابی اتومبیل در معاینه فنی بدون در نظر گرفتن ارزش ماشین و تنها جهت سنجش سلامت آن است.
>در صورتی که در معاینه فنی مورد مشکوکی دیده شود، مشاوره تعمیر خودرو انجام شده و تعمیر خودرو در محل نزدیک مرکز معاینه فنی انجام می شود.

تست معاینه فنی تنها سلامت خودرو را بررسی می کند و قیمت واقعی خودرو را اعلام نمی کند.
این در حالی است که کارشناسی خودرو با هدف تعیین قیمت انجام می شود.
عیب یابی خودرو قبل از فروش اتومبیل موجب می شود تا ایرادات فنی را برطرف کنید و در موقع کارشناسی خودرو بتوانید به قیمت بالاتری اتومبیل را به فروش برسانید.
حتما قبل از خرید اتومبیل مورد نظر برای کارشناسی خودرو با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت کارشناس مجرب و متخصص را به محل شما اعزام کنیم.
و با خیال راحت پول خود را صرف خرید خودرو کنید.
صرف هزینه ای اندک برای عیب یابی خودرو و قیمت گذاری به شما این اطمینان را می دهد که آیا اتومبیل ارزش خرید به قیمت اعلام شده را دارد یا خیر؟

چرا خودرو را بدست کارشناسان خودرو بسپاریم؟

اهمیت کارشناسی خودرو را نمی توان نادیده گرفت.
همه افراد بارها و بارها ماشین خود را می فروشند و ماشین دیگری را خریداری می کنند.
همانطور که می دانید خرید و فروش ماشین های دست دوم بسیار متداول است.
در این میان مبالغ زیادی بین خریدار و فروشنده رد و بدل می شود و هر کس می خواهد بهترین معامله را انجام دهد.

شاید کارشناسی خودرو به نظر کم اهمیت باشد ولی می تواند از ضررهای مالی و خسارات زیادی جلوگیری کند.
به خصوص خریداران اتومبیل های دست دوم حتما به کارشناسی خودرو ( بدنه، رنگ، فنی، آپشن ) نیاز دارند.
مجموعه ما با اعزام کارشناس مجرب و متخصص به محل ، عیب یابی خودرو و تعیین قیمت آنرا به شکلی تخصصی بر عهده دارد.
خرید خودرو یک چالش بزرگ است که خریداران با آن مواجه هستند.
لازم به ذکر است استفاده از خدمات کارشناسی خودرو تنها راه خرید مطمئن اتومبیل می باشد که این روزها در بین شهروندان خیلی رایج شده است.
حتما قبل از خرید خودرو ،جهت کارشناسی با ما از طریق شماره ی 02128428460 تماس بگیرید تا کارشناس مجرب را به محل شما اعزام کنیم.

هزینه کارشناسی خودرو چقدر است؟

برای مشاهده ی هزینه کارشناسی خودرو های مختلف می توانید به صفحه ی درخواست کارشناس سایت کارآزموده رجوع کنید. با انتخاب سازنده و جزییات خودرو هزینه ی کارشناسی به شما نمایش داده می شود.

هزینه کارشناسی خودرو  مختلف با توجه به قیمت خودرو متفاوت است. همچنین مدت زمانی که صرف کارشناسی خودروهای مختلف می شود با توجه به تجهیزات خودرو متفاوت است.

مدت زمانی که برای کارشناسی خودروهای مختلف صرف می شود متفاوت است. این تفاوت می تواند به دلیل میزان کارکرد و سال ساخت خودرو ارتباط داشته باشد. بطور مثال یک خودروی مدل بالای کم کارکرد نسبت به یک خودروی مدل پایین با کیلومتر کارکرد بالا، نیاز به زمان کمتری برای بررسی دارد. هزینه ی کارشناسی خودرو بابت “کارشناسی بدنه، کارشناسی فنی، نصب دیاگ و قیمت گذاری خودرو”می باشد. چنانچه علاقه مند به حرفه کارشناسی خودرو هستید می توانید در دوره آموزش کارشناسی خودرو مجموعه کارآزموده شرکت کرده و تخصص مدنظر خود را یاد بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://carazmodeh.com/?p=26744