سبد خرید 0

کارشناسی خودرو در قزوین

کارشناسی خودرو در قزوین

امروزه با پیشرفت قابل توجهی که در ساختار خودروها مشاهده می کنیم و همچنین افزایش قیمت سرسام آور آنها،نیاز است که قبل از خرید یک خودرو آن را بصورت دقیق مورد بررسی قرار دهیم.کارشناسی خودرو کارآزموده خدمات کارشناسی بدنه و فنی خودرو را در شهرهای مختلف فراهم آورده است.کارشناسی خودرو در قزوین نیز از جمله این شهرها می باشد.

روزانه هزاران خودرو بین خریداران و فروشندگان دست به دست می شود و روزانه هزاران خودرو در سایت های فروش خودرو آگهی می شوند.اما آیا همه این خودروها سلامت هستند و مطابق با همان چیزی هستند که در متن آگهی ذکر شده و فروشنده خودرو اذعان می کند؟یقینا خیر! از بین خودروهای بی شماری که مورد بررسی قرار داده ایم تعداد بسیاری دارای ایراداتی در بدنه و فنی بوده اند.

وجود اشکال در هر بخش از بدنه یا فنی خودرو می تواند ضرر مالی هنگفتی بر دوش خریداران هموار کند.پیشنهاد ما به خریداران خودرو این است که پیش از عقد قرارداد و پرداخت وجه بابت خودرو آن را مورد کارشناسی قرار دهند تا ریسک یک معامله را به صفر برسانند و با خیال راحت خرید نمایند.

جهت کارشناسی خودرو در قزوین کافی ست فرم درخواست کارشناس را پر نمایید و یا با شماره گیری 02128428460 درخواست خودرو را ثبت نمایید.در کمتر از چند دقیقه با شما تماس گرفته خواهد شد و کارشناس به محل مورد درخواست رجوع کرده و خودرو را به طور دقیق مورد بررسی قرار می دهد.

کارشناسی خودرو در قزوین

کارشناسی خودرو شامل چه مواردی است؟

کارشناسی خودرو در قزوین و سایر شهرها بصورت کامل انجام می گیرد.علاوه بر دانش و تجربیات کارشناسی از تجهیزات تخصصی مانند دستگاه ضخامت سنج و دیاگ استفاده می شود که خطای انسانی را به صفر می رسانند.یک خودرو متشکل از مکانیزم هایی است که به یکدیگر وابسته هستند و هدف حرکت را دنبال می کنند.خرابی در هر یک از اجزای این مکانیزم ها ممکن است بر روی سایر قسمت ها اثر بگذارد و در عملکرد خودرو اشکال ایجاد نماید.

بطور مثال یک شمع سیستم جرقه را در نظر بگیرید.به ظاهر قطعه ای کوچک و بی ارزش به نظر می رسد ولی خرابی همین قطعه می تواند در کارکرد موتور خودرو اخلال ایجاد نماید.در فرآیند کارشناسی تمامی قسمت های بدنه،رنگ و فنی خودرو مورد بررسی قرار می گیرد.قسمت هایی از خودرو که با چشم دیده نمی شوند توسط کارشناس و بهره گیری از ابزار مخصوص مورد بررسی قرار می گیرد. اگر علاقه مند به یادگیری کارشناسی خودرو هستید می توانید با شرکت در دوره آموزش کارشناسی خودرو مجموعه کارآزموده شرکت کرده و تخصص مدنظر خود را فرا بگیرید

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://carazmodeh.com/?p=29811