سبد خرید 0

کارشناسی خودرو در شهر قدس

امروزه با پیشرفت روزافزون صنعت خودرو و پیچیدگی آنها، نیاز به افراد متخصص در این حوزه ضرورت دوچندان یافته است. وجود کارشناسانی که بتوانند در زمینه خرید خودروی دست دوم و کارکرده به خریداران خودرو کمک کنند نیز اهمیت ویژه ای دارد. کارشناسی خودرو در محل کارآزموده با تیمی از کارشناسان حرفه ای خدمات کارشناسی در محل را در شهرهای مختلف به انجام می رساند که کارشناسی خودرو در شهر قدس نیز به تازگی در محدوده تحت پوشش قرار گرفته است.

کارشناس خودرو در شهر قدس

پیش از خرید یک خودرو اعم از دست دوم و یا صفرکیلومتر نیاز ضروری ست که آن را از نظر بدنه و فنی مورد بررسی قرار دهید. بسیار خودروهایی را دیده ایم که کیلومترشان را صفر کرده اند و به جای صفرکیلومتر به فروش رسانده اند و یا خودروهایی که به گفته فروشنده بدون کوچکترین ایراد عنوان شده اند ولی پس از کارشناسی مشخص شده که خودرو دارای ایراد است!!

اگر شما هم به فعالیت در زمینه کارشناسی خودرو به صورت تخصصی علاقمند هستید می‌توانید در دوره آموزش کارشناسی خودرو کارآزموده شرکت کنید.

کارشناسی خودرو شامل چه مواردیست؟

کارشناسی خودرو اصلی ترین عامل در تعیین قیمت به شمار می رود.

انجام کارشناسی دقیق خودرو با استفاده از تجربیات فردی ضریب خطا در تشخیص را افزایش می دهد.

آیتم های کارشناسی خودرو عبارت اند از :

  • کارشناسی قطعات تعویضی بدنه
  • بررسی رنگ خودرو
  • چکاپ وضعیت موتور و گیربکس
  • نصب دیاگ تخصصی
  • بررسی کیلومتر سنج
  • بررسی قطعه های الکترونیکی خودرو
  • تست رانندگی

اگر شما هم به دنیای جذاب ماشین ها علاقه مند هستید، با گذراندن دوره آموزش دیتیلینگ خودرو، میتوانید کسب و کار خود را آغاز نمایید و به راحتی کسب درآمد نمایید.

همیشه پیشنهاد ما به خریداران خودرو این بوده که قبل از انجام معامله و عقد قرار داد، خودرو را مورد کارشناسی قرار دهند تا از یک ضرر هنگفت جلوگیری بعمل آید. هزینه ای که بابت کارشناسی خودرو پرداخت می شود شاید به اندازه خرید یک تسمه خودرو هم نباشد پس عقلانی ست که با پرداخت مبلغی اندک خیال خود را بابت خرید خودرویی سالم آسوده کنیم.

خریداران خودرو جهت کارشناسی خودرو در شهر قدس می توانند با رجوع به صفحه درخواست کارشناس تعرفه را مشاهده نمایند و درخواست خودرو را به صورت آنلاین ثبت نمایند. ما در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت و جزئیات کارشناسی را مورد بررسی قرار می دهیم. شماره تماس ما 02128428460 می باشد که می توانید بصورت تلفنی نیز درخواست خود را ثبت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://carazmodeh.com/?p=30060