سبد خرید 0

کارشناسی خودرو در تهران

بسیاری از کسانی که می خواهند یک خودرویی را خریداری کنند، استرس این را دارند که آیا خودرویی که قرار است خریداری کنند و بخشی از سرمایه خود را به آن اختصاص داده اند، سالم است یا خیر!! اینجاست که قطعا نیاز به یک کارشناس خودرو را احساس می شود. کارشناسی خودرو در تهران توسط کارشناسان کارآزموده، باسابقه ی مفید در زمینه کارشناسی خودرو و همچنین دانش بروز شده صنعت خودرو سازی و بهره گیری ازابزار تخصصی این اطمینان را به شما می دهند.

کارشناسی خودرو در تهران توسط کارآزموده، با استفاده از ابزار آلات دیجیتالی تست رنگ شدگی بدنه و دیاگ برای بررسی ایرادات مختلف به بررسی خودروی شما می پردازد. کارشناسی بدنه و فنی خودرو شامل جزئیات بسیاری ست که پس از بررسی خودرو به صورت یک گزارش کتبی به شما ارائه می گردد.

برای درخواست کارشناس، تنها کافیست فرم درخواست را در صفحه درخواست کارشناسی خودرو تکمیل و ارسال کنید یا با شماره گیری 02128428460 بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت نمائید. ظرف مدت 30 الی 45 دقیقه در هر کجای تهران که باشید، کارشناس به محل مورد درخواست شما رجوع می نماید و خودرو را بصورت کامل بررسی می کند.

کارشناس خودرو در تهران

با توجه به این که تولید و واردات خودرو در ایران با رشد چشمگیری همراه است، در سال 2014 در بین کشورهای خودروساز ایران و جهان، ایران توانست رتبه هجدهم را به خود اختصاص بدهد. کشور چین با تولید بیست و سه میلیون و 722 هزار دستگاه توانست بزرگترین کشور خودروساز جهان ذکر شود.

کشور امریکا با 11 میلیون و 660  هزار دستگاه در رتبه سوم قرار گرفت. پیش بینی ها حاکی از این است که در ده دهه آینده این عدد به 50 میلیون عدد می رسد. همه ی این اعداد و ارقام حاکی از آن است که ما نیازبه کارشناسان خبره و با تجربه در زمینه خرید و فروش خودرو را در کشورمان احساس می کنیم.

با ما در مقاله های آینده همراه باشید تا به شما اطلاعات و مشاوره های مفیدی در رابطه با نحوه ی خرید خودروهای نو و کارکرده ارائه کنیم.

برای یادگیری کارشناسی خودرو به صورت تخصصی در دوره آموزش کارشناسی خودرو کارآزموده شرکت کنید.

خدمات کارشناسی خودرو در محل شامل موارد زیر است:

  • فنی گیربکس و موتور
  • تست رانندگی
  • تجهیزات جانبی و آپشن ها
  • تست دیاگ
  • بررسی لاستیک ها
  • ارائه ی برگه ی گزارش کارشناسی
  •  ارائه مشاوره حقوقی
  • نقد،بررسی و خدمات تخصصی مرتبط با خودرو

آیا قصد خرید و فروش خودروی خود را دارید؟ آیا نیاز به کارشناس خودرو فقط برای کارشناسی خودروی خود را دارید؟ آیا فقط میخواهید قیمت خودروی خود را بدانید؟ کارشناسی خودرو در تهران، توسط کارشناسان کارآزموده بصورت کاملا تخصصی انجام می گیرد.

هزینه کارشناسی خودرو

هزینه کارشناسی خودروهای مختلف یکسان نیست و این هزینه با توجه به قیمت روز خودروها متغیر است.
بطوریکه هر چه قیمت یک خودرو بیشتر باشد هزینه کارشناسی بیشتر می شود.این به دلیل حساسیت بیشتر و مدت زمان بیشتری ست که برای یک خودروی گران قیمت صرف می شود.

هزینه ای که برای کارشناسی یک خودرو صرف می شود شامل:

  1. هزینه برای کارشناسی رنگ بدنه و رنگ خودرو
  2. بخشی از هزینه بابت کارشناسی فنی
  3. هزینه ای بابت نصب دیاگ بر روی خودرو
  4. تست رانندگی و بررسی خودرو در حرکت
  5. ارزش گذاری بر روی خودرو

برای اطلاع از اینکه هزینه کارشناسی خودرو با چه کسی است می توانید به صفحه هزینه کارشناسی خودرو با کیست رجوع نمایید.

مدت زمان انتظار برای حضور کارشناس خودرو

با توجه به پراکندگی کارشناس کارآزموده در مناطق مختلف تهران و کرج، نهایتا کمترین و مینیمم زمان ممکن برای حضور کارشناس خودرو در تهران در محل شما 30دقیقه و نهایتا 40 دقیقه می باشد.

در 90 درصد موارد تونسته ایم در مدت زمان گفته شده ارائه خدمت رسانی کنیم. اما در تهران بزرگ مواردی نظیر ترافیک و فاصله زیاد تا محل شما و همچنین مناطق پوشش داده نشده باعث بدقولی کارشناس خودرو کارآزموده شده است.

سعی ما بر این است که در کوتاه ترین زمان کارشناس به محل رجوع نماید تا انتظار برای بررسی خودرو خسته کننده نگردد.

اطمینان درخرید خودرو به مشتریان با ارائه خدمات زیر:

  • انجام کامل کارشناسی خودرو در تهران
  • کارشناسی قیمت خودرو در محل
  • کارشناسی رنگ خودرو
  • کارشناس فنی خودرو
  • کارشناسی خودرو دست دوم
  • کارشناسی خودرو صفر کلیومتر
  • ارائه گزارش کتبی کارشناس خودرو توسط کارشناس کارآزموده
  • کارشناس سلامت خودرو
  • تنظیم قولنامه
  • ارائه ی مشاوره حقوقی
  • و … می باشد.

شما عزیزان می توانید برای تهیه گزارش کارشناسی خودرو در تهران با کارشناس کارآزموده تماس بگیرید.

کارشناسی خودرو به خریدار خودرو کمک می کند تا بتواند قبل از خرید، به صورت تخصصی بر خودرویی که قرار است بخرد به صورت تخصصی توسط کارشناس خودرو در تهران و مجرب با استفاده از به روز ترین و پیشرفته ترین دستگاهای دیجیتالی برای تشخیص رنگ و سلامت خودرو و مهم تر از همه قیمت واقعی خودرو به شما عزیزان اطلاع دهد.

همانطور که می دانید بسیاری از خودروهای موجود در بازار که از طریق آگهی آنها را مشاهده می کنید ایراداتی اساسی و فنی دارند که خریدار از وضعیت واقعی خودرو اطلاعاتی ندارد و فروشنده هم وضعیت خودروی خود را اعلام نمی کند. از این رو نیاز به یک کارشناس خودرو در تهران برای خریداران عزیز الزامی می باشد.

همچنین می دانید که هر گونه ایراد در خودرو روی قیمت خودرو تاثیر مستقیم می گذارد. که این قیمت گذاری ها بر اساس معاملات واقعی در بازار می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://carazmodeh.com/?p=26489