سبد خرید 0
آموزش ریمپ ایسیو

آموزش ریمپ ایسیو

معرفی دوره آموزش ریمپ ایسیو

آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای کارآزموده، با کسب تجارب درخشان در برگزاری دوره‌های آموزشی نظیر دوره آموزش نقاشی خودرو،  دوره آموزش صافکاری pdr و… موفق شده است به یکی از برترین آموزشگاه‌های فنی حرفه‌ای کشور در حوزه صنعت خودرو تبدیل گردد.

این تجارب مگر به لطف، اعتماد و همراهی شما عزیزان طی این سال‌ها دست‌یافتنی نبود. از این رو به پاس قدردانی از اعتماد همراهان و واقف بودن به نقش آموزش صحیح در آینده شغلی فرد، خود را موظف می‌دانیم پیوسته در ارتقای کیفیت سطح دوره‌های ارائه شده کوشا باشیم.

برای کسب مهارت و بهره‌مندی از دانش و تجارب اساتید برجسته مجموعه ما و شرکت در دوره آموزش نقاشی خودرو  و سایر دوره‌ها به سایت carazmodeh.com مراجعه کنید یا با شماره تلفن 02128428460 تماس بگیرید.

آموزش ریمپ ایسیو یا به عبارتی تغییرات نرم افزاری واحد کنترل الکترونیکی (ECU) یکی از دوره های تخصصی آموزشگاه فنی و حرفه ای کارآزموده می باشد.

ریمپ ایسیو با هدف بهبود مصرف سوخت ،افزایش گشتاور ،افزایش راندمان موتور ،افزایش شتابگیری ،تنظیم درجه حرارت موتور با توجه به راه اندازی دلخواه فن خنک کننده و… انجام می گیرد.

عملیات ریمپ ایسیو باید توسط افراد متخصص انجام شود در غیر اینصورت ممکن است باعث افزایش مصرف سوخت و آسیب جدی به موتور شود.

با توجه به تخصصی بودن این دوره و حساسیت آن تعداد افراد کمی به صورت تخصصی و علمی با این حرفه آشنایی دارند .

آموزشگاه فنی و حرفه ای کارآزموده با برگزاری دوره آموزش ریمپ ایسیو به صورت تئوری و عملی زیر نظر اساتید برجسته هنرجویان را برای رسیدن به هدفشان یاری میکند.

 

مارا در اینستاگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://carazmodeh.com/?p=30165